Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕ




Η γυναίκα μου τρελάθηκε 

(1966) 







Διάρκεια:88 λεπτά
Σκηνοθεσία:[Φωτογραφία] Δημήτρης Νικολαΐδης
Σενάριο:[Φωτογραφία] Νίκος Τσιφόρος[Φωτογραφία] Πολύβιος Βασιλειάδης
Μουσική:Κώστας Καπνίσης
Βοηθός σκηνοθέτη:[Φωτογραφία] Σταύρος Τσιώλης
Παραγωγή:Φίνος φιλμ
Σημειώσεις:βασισμένο στο θεατρικό «Ροζ αμαρτία» των Νίκου Τσιφόρου - Πολύβιου Βασιλειάδη (με Λάμπρο Κωνσταντάρα - Βίλμα Κύρου)
Συλλογές:
Ατάκες:Βάσω! Καφέ!
Τρεις ηλίθιους έχω γνωρίσει στη ζωή μου: εμένα, εσένα και τον Müller


Ηθοποιοί

[Φωτογραφία] Λάμπρος ΚωνσταντάραςΜάνος 
[Φωτογραφία] Γιάννης ΒογιατζήςΓιώργος 
[Φωτογραφία] Γιώργος ΓαβριηλίδηςΣπύρος 
[Φωτογραφία] Άρης ΜαλιαγρόςΤέλης 
[Φωτογραφία] Μαίρη ΑρώνηΆννα 
[Φωτογραφία] Μέλπω ΖαρόκωσταΓιούλη 
[Φωτογραφία] Ελένη ΣταυροπούλουΒάσω 
[Φωτογραφία] Νίτσα ΜαρούδαΜπίλι (Εριφύλλη Κατσιποδαράκη) 
[Φωτογραφία] Μαρίκα ΚρεβατάΈλλη 
[Φωτογραφία] Μαρίνα Πεφάνη












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου